Vastuullinen pelaaminen Hopa Casinossa
Hopa Casinossa sitoudumme edistämään turvallista ja vastuullista pelaamista. Vaikka pelaamisen tulisi olla viihdettä, ymmärrämme, että se voi muuttua ongelmalliseksi joillekin pelaajille. Tarjoamme kattavan valikoiman työkaluja ja resursseja, jotka auttavat sinua pysymään hallinnassa.
Vastuullisen pelaamisen työkalut
Hallitse pelaamisesi seuraavilla vaihtoehdoilla:
- Talletusrajat: Aseta päivittäiset, viikoittaiset tai kuukausittaiset rajat tilillesi tehtäville talletuksille.
- Panos- ja tappiorajat: Määritä enimmäispanokset ja kokonaistappiot budjettisi mukaisesti.
- Istuntoaikarajat: Valitse, kuinka kauan kukin pelisessio kestää ennen automaattista uloskirjautumista.
- Itsesulku: Lukitse tilisi väliaikaisesti 24 tunnista 30 päivään tai pidemmäksi ajaksi tarvittaessa.
- Tilin sulkeminen: Pyydä pysyvää tilin sulkemista milloin tahansa, jos päätät lopettaa pelaamisen kokonaan.
Voit muuttaa kaikkia näitä asetuksia milloin tahansa tilisi hallintapaneelista.
Ongelmapelaamisen tunnistaminen
Pelaamisesta tulisi nauttia vastuullisesti. Saatat tarvita apua, jos:
- Pelaat ansaitaksesi rahaa tai jahtaaksesi tappioita
- Lainaat rahaa jatkaaksesi pelaamista
- Käytät enemmän aikaa tai rahaa kuin aioit
- Laiminlyöt työtä, perhettä tai sosiaalisia velvoitteita
- Riitelet läheistesi kanssa pelaamisesta
- Käytät välttämättömyyksiin tarkoitettua rahaa (vuokra, laskut, ruoka)
- Ajattelet jatkuvasti seuraavaa peliä
Jos jokin näistä pätee sinuun, harkitse avun hakemista välittömästi.
Vinkkejä vastuulliseen pelaamiseen
- Päätä tappioraja ennen aloittamista ja pidä siitä kiinni
- Käsittele pelaaminen viihteenä, ei tulonlähteenä
- Älä koskaan käytä lainattua rahaa pelaamiseen
- Pidä säännöllisiä taukoja ja noudata aikarajoja
- Tasapainota pelaaminen muiden harrastusten ja toimintojen kanssa
- Vältä pelaamista stressin, pahojen tunteiden tai alkoholin vaikutuksen alaisena
- Pelaa vain käytettävissä olevilla varoilla, ei välttämättömillä rahoilla
Itsearviointi ja tuki
Jos olet epävarma pelitottumuksistasi, tee nimettömän itsearvioinnin testi. Lisäapua varten vastuullisen pelaamisen tiimimme on käytettävissä 24/7 osoitteessa [email protected] tai Live Chatin kautta.
Tilin sulkeminen ja itsesulku
- Väliaikainen itsesulku: Jäädytä tilisi 24 tunnista 30 päivään
- Pysyvä sulkeminen: Ota yhteyttä asiakastukeen osoitteessa [email protected] tai Live Chatin kautta
- Varojen nosto: Nosta jäljellä oleva saldo ennen tilin sulkemista
- Uudelleenaktivoiminen: Muista syistä kuin ongelmapelaamisesta suljetut tilit voidaan avata uudelleen tarkastelun jälkeen
Alaikäisten suojelu
Kiellämme tiukasti alle 18-vuotiaiden pelaamisen. Suojellaksesi lapsia:
- Käytä vanhempainvalvonta- tai suodatusohjelmistoja
- Pidä kirjautumis- ja pankkitiedot turvassa ja lasten ulottumattomissa
- Älä jätä laitettasi vartioimatta kirjautuneena
- Vältä salasanojen tallentamista jaetuille laitteille
Lisätietoja internetturvallisuudesta nuorille: www.betterinternetforkids.eu
Apu peliongelmiin
Jos sinä tai joku tuntemasi kärsii peliongelmista, ota yhteyttä:
- Peluuri - www.peluuri.fi
- A-klinikkasäätiö
- Nimettömät Pelaajat
- Paikallinen terveyskeskus
Luottamuksellista tukea varten ota yhteyttä vastuullisen pelaamisen tiimiimme osoitteessa [email protected].
Ota yhteyttä
Kysymyksiä tai tarvitsetko lisäapua? Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai ota yhteyttä asiakastukikanavien kautta.
Muista: Pelaamisen on tarkoitus olla hauskaa. Pelaa vastuullisesti, pidä hallinta - ja älä epäröi ottaa yhteyttä, jos tarvitset apua.